5.0 gebaseerd op 99 reviews

Vertrouwd door 3000+ maandelijkse spelers

The Bandeja Club Membership.

Van beginner tot gevorderde: bij The Bandeja Club krijg je training van toptrainers op de beste indoorbanen van Nederland.

Onbeperkt padellen in de daluren voor één vast bedrag per maand

Wil jij vaker spelen zonder dat je elke keer hoeft af te rekenen? Dan is The Bandeja Club Membership iets voor jou. Voor slechts €49,95 per maand speel je onbeperkt tijdens daluren. Geen kleine lettertjes, wel slimme voordelen. Ideaal voor fanatieke spelers, studenten en echte clubtijgers.

🔁

Onbeperkt spelen in daluren

Voor €49,95 per maand speel je onbeperkt in de daluren – zo vaak je wilt.

💸

Je eigen deel is altijd gratis

Jij betaalt als lid nooit iets voor je eigen aandeel in de baanhuur – ook niet als je met niet-leden speelt.

📅

Inclusief club-events

Je krijgt toegang tot leuke evenementen en speelmomenten die we speciaal organiseren in de daluren.

🎁

Voordelen bij partners (coming)

Binnenkort krijg je ook extraatjes en kortingen via onze sponsoren en samenwerkingen.

Veelgestelde vragen

Wat zijn de daluren waarin ik onbeperkt kan spelen?

Als member speel je gratis tijdens de volgende daluren:

• Maandag t/m vrijdag: van 08:00 tot 16:00
  • Zaterdag en zondag: van 13:00 tot 00:00

Buiten deze tijden kun je natuurlijk ook spelen, maar dan betaal je de reguliere baanhuur.

Kan ik onbeperkt reserveren als member?

Ja, zolang het binnen de daluren valt. Wel fair use: we willen het samen leuk houden.

Mag ik ook buiten de daluren reserveren?

Ja, maar dan betaal je de gewone baanhuur – zonder korting.

Wat als ik met niet-leden speel?

Jij betaalt €0. Je medespelers betalen hun eigen deel van de baanhuur.

Kan ik opzeggen wanneer ik wil?

Je gaat het membership voor één jaar aan, waarbij je maandelijks betaalt. Na dat jaar kun je op elk moment opzeggen met een opzegtermijn van één maand.

Word member van The Bandeja Club – €49,95 per maand

Speel onbeperkt tijdens de daluren, betaal niets voor je eigen deel van de baanhuur en neem gratis deel aan exclusieve clubactiviteiten.

Je membership loopt minimaal 1 jaar en wordt maandelijks betaald. Daarna kun je maandelijks opzeggen.

📍 Perfect voor fanatieke padelspelers, shiftwerkers, studenten en clubfanaten.

Locatie van The Bandeja Club

Vraag een membership aan

Vul je gegevens in en we nemen contact met je op.

Membership Aanvraag